3.2.09

Kysymys lukijoille


Helena haastoi minut vastaamaan itseään koskeviin kysymyksiin. Asiaan kuuluu, että olen valmis kuulemaan samat asiat myös itsestäni.

Millainen minä olen?
Ihmisen kirjoituksista voi päätellä montaa juttua.
Millaisena sinä pidät minua?
Tehtävänä on kommentoida ja 
kertoa millaisena ihmisenä pidät minua?
Olenko kiva/rasittava, haluaisitko tutustua minuun, 
ellet halua, mikset?
Miltä mahdan näyttää?
Huomaako blogikirjoituksista jotain minua kuvaavia erityispiirteitä?

Lisää tämä omaan blogiisi ja ota selvää millaisena lukijat sinua pitävät ;)

Heitänpä pallon takaisin Helenalle. Mitäs sanot? Kuulisin mielelläni myös Arkiterapeutti Kopsin/Ritan ajatuksia. Muutkin saavat toki ottaa osaa. Foorumi on vapaa. Antaa palaa!



6 kommenttia:

  1. Minä olen saanut sellaisen vaikutelman, että olet vakavamietteinen, syvällinen, kauneutta rakastava (ainakin havaitset sitä ympäristössäsi kuviesi perusteella), avaramielinen ja aidosti uskonnollinen, mikä on minusta hieno piirre ihmisessä, jos siihen ei liity tuomitsemista. Ehkä sinussa on myös vähän sellaista tutkimusmatkailijan luonnetta.

    Toki voisin tutustua oikeastikin, koska sinussa on myös hiven mysteeriä, joka aina kiehtoo ihmisessä. Kuvistahan näkyy (hämärästi) miltä näytät, mutta arvelisin, että näytät luonnossa sellaiselta vakavalta pohdiskelijalta.

    Erityispiirteitä... No valokuvaustaito ainakin on hyppysissä. Ja lintuharrastus tulee mieleen ja taiteestakin näytät olevan kiinnostunut. Ainakin sinulla on taiteellista silmää. :-)

    VastaaPoista
  2. Oi miten hieno haaste.

    Helenan arviot sinusta ovat samansuuntaisia kuin minun arvioni sinusta. Pelkkää hyvää sanottavaa ja arviosta tulee PITKÄ jos ryhdyn sitä listaamaan. Minähän kirjoitan arviointeja myös työkseni :)

    Ehkä isoin juttu minulle henkilökohtaisesti on kohdata sinussa uskonnon ammattilainen joka ei ole tuomitseva. Olen tämän kai sanonut aikaisemminkin: Jos ryhtyisin uskovaksi, tykkäisin että omapappini olisi sellainen kuin sinä. Helena antoi osuvan adjektiivin: avarakatseinen. Lisäksi vaistoan että välität lähimmäisistä ihan aidosti.

    Vakuutan että ylläoleva ei ole suitsutusta :)

    RitaKops

    VastaaPoista
  3. Tämän Rita ja Helena jo sanoivatkin, mutta se nyt vain tulee ensimmäisenä mieleen...

    En usko, että seurassasi tulisin tuomituksi.

    VastaaPoista
  4. Mielestäni sinä olet tasapainoinen ja monenlaista elämässäsi nähnyt ihminen.

    Pidän sinua rauhallisena, asioita syvästi tuntevana ja pohtivana ihmisenä.

    Sinä olet ehdottomasti kiva ja sinuun olisi hauska tutustua. Uskon, että kanssasi olisi hauska ja helppo keskustella vaikkapa kulttuurihistoriasta.

    Sinä olet kivan ja luotettavan näköinen ja hoikka. Luultavasti pidät itsesi kunnossa luonnossa reippaillen.

    Erityispiirteitä.. kaksi tulee mieleen, suvaitsevaisuus ja nöyryys. Olet sen verran tyytyväinen itseesi ja elämääsi, että sinun ei tarvitse mitään turhia metelöidä.

    VastaaPoista
  5. Syvällinen, osallistuva tarkkailija, ei itsestäänselvyyksiin tyytyvä, löytäjä, viipyilevä tallentaja, erilainen "entinen nuori".
    T: Pikkuliina
    osallistun sarjaan__muut
    alaosastoon__ei omaa blogia

    VastaaPoista
  6. Jos sinä olet ottanut minunlaiseni suoraansanojan ja sormellaosoittajan katselupiiriisi, jo se todistaa, että olet avaramielinen. Olen muutoin havaitsevinani, että avaramielisyyteesi liikkuu syvyyssuuntaan, tai ehkä ammentaa sieltä. Tätä arvostan kovasti.

    Pidän myös kuvistasi.

    VastaaPoista